ترول های جدید و باحال
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اسم من ساراست امیدوارم از وبم خوشتون بیاد این وبلاگ مال خودتونه پس بدون نظر نرید.لطفا"
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
دوست عزیز برای تبادل لینک  اول ما رو با عنوان قلبی برای تو و آدرس sara4you.LXB.ir لینک کن بعدش  مشخصات لینک خودتو را تو کادر زیر بنویس.اگه لینک ما تو وبلاگ یا سایتتون باشه لینکتان به طور خودکار در وبلاگ ما قرار میگیرد.ممنون از این که ما رو لینک میکنید.مرسیییییی 





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 437
بازدید کل : 14347
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 167
تعداد آنلاین : 1



فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز







✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

كد ماوس


قلبی برای تو
به وب خودتون خوش اومدید.شعار ما:غلت کردی خوشت نیاد بدون نظر هم بری میکشمت.
جمعه 17 اسفند 1391برچسب:, :: 23:32 ::  نويسنده : sara       

ترول تاب خوردن:

ترول رقص:

ترول ترمز دستی:

ترول نماز رونالدو(رونالدو مسلمان شد):

ترول گوشیه جدید:

 

 

 



خوب دیگه تموم شد ولی بازم براتون میزارم.امیدوارم خوشتون اومده باشه.پس اگه اومده...

 

 



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

نظرات شما عزیزان:

mozHeh
ساعت19:15---11 آبان 1392
چقدر کم بود.ولی وب خیلی خوبی داری.موفق باشی.
پاسخ:ممنون.بازم سر بزن.


الینا
ساعت18:27---10 ارديبهشت 1392
یک عدد توصیه:

قالب وبتو عوض کن/چون مال خود سایت هست واسه همین با بعضی مرورګرها سازګار نیس و بد نشون میده

عکس هاتم کوچیک تر کن

به من سربه زن
پاسخ:حرف شما درست.ولی من این قالبه وبلاگم رو دوست دارم.ممنون ک سر زنید بهتون سر میزنم


مبینا
ساعت17:11---8 ارديبهشت 1392
سایت خوبی بر خلاف سایت سایت های دیگه دارید من ترول هاتون را جای دیگه نخوندم خیلی خوب بودپاسخ:خواهش میکنم.هدف ما شادی شماست.امیدوارم ک بازم بهمون سر بزنید

شاهزاده ی پارسی
ساعت16:34---19 فروردين 1392
عالی...
پاسخ:ممنون


نگار
ساعت15:03---20 اسفند 1391
ترول های باحالی بود ممنون گلم خوشم اومدپاسخ:خواهش میکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: